Sunday, November 22, 2009

Siapa Yang Rampas Cinta Mu!!


harapan hatiku
ingin hidup bahgia
tetapi mngapa sering saja
hati ini di luka..

baru ku cuba nak bercinta
lalu kau membuat angkara
mengapa mesti
aku yg menjadi mangsa..

harapan untuk kekalan
hanya tinggal igauan
walaupun telah aku bertahan
tetapi apakan daya..

retak akhirnya kasih kita
tanpa ku tahu apa puncanya
mudah benar kau
mematah dahan asmara..

sampai bila
harus diri ku begini
oh kekasih..
sampai bila
mesti kau dera hatiku..

di manakah janji mu
yang kau tabur dulu
sebelum kuserahkan cinta
betapa hancurnya hatiku..

siapa yang ganggu hatimu
siapa yang rampas cintamu
katakan padaku
biarlah jelas segalanya..

siapa yang sedang kau sayang
siapa yang sedang kau buru
berterus teranglah
dari kau terus menyiksa ku..


Friday, November 13, 2009

sayuu...


SAyu?


Kenapa engkau begitu sayu pabila mengingati ku?

Sedangkan aku makin rindu pd mu tiap kali mengenangkan mu..

Sayu?

Mungkin ianya timbul di saat kau di dlm dilema utk mamilih ku..

Sayu?

Mugkin ianya terbit daripada rasa bsalah mu thadap ku..

Sayu?

Mungkin juga, ianya lahir atas dasar simpati mu terhadap ku..


Andai apa jua jawapan di benak hati mu yg luhur itu..

Ketahui lah...

Dalam keSAYUan...

Dalam kRINDUan..

Dalam kePILUan...

Aku tetap CINTA padamu sayang...........


-end-


Wednesday, November 11, 2009

MESTI TONTON...TIADAAA KOMPROMIII..


CINEMA..CINEMA...


Nextweek ada 2 movie best!!

1) 2012

2) THE STORM WARRIORS


Kesinambungan daripada THE STORM RIDERS, masih menggunakan Aaron Kwok n Ekin Cheng sebagai watak Hero utama... THE STORM WARRIORS merupakan muvie yg perlu di cop dgn "MESTI TONTON"..

Sesiapa yg meminati siri komik PEDANG SETIAWAN,pasti takkan lepaskan peluang tgk cite nih.. msti penuh aksi n sound efek yg bgus!! (^_^)/

Yokk!! g tgk!!!

(* sape ek nk g dgn aku..? angkat tgn sape nk g!!.. (^_^)/)

Saturday, November 7, 2009

Phobia..




Wow..phobia ke...


xdela.. arini aku kua g tgk PHOBIA2... mmg tak mhampakan muvie tu..


ceronot giler aku arinie...die terima gak aku ajak kuar detim...


thanx dear!!




kul 10pg lagi aku tpacak depan GSC nk bli tiket wayang...


takot org ramai beratur...


then pastu baru lah aku g jemput die...


comelnyer die..


kitorg sedondon...


same2 hijau...ewahh!!!




pastu kitorg g lunch..then balik...


balik awl sbb aku nk study utk exam esok..


ngam2 je balik...trus ujan ribut ...siap petir guruh lagik...




anyway...thanx for brigghten my day...




Sunday, November 1, 2009

Kala mendung berarak..

Ermm..kala aku mula mahu bdiri... mahu mulakan hidup baru.. bertalu-talu dugaan yg datang..
Kala kasihku mula bputik..
Kala aku hendak meraih kepercayaannya..
Ada saje yg dengki dan cemburu..
Menabur fitnah dan cite-cite palsu..

Sebenarnya..
aku telah menemui sorg insan yg buatkan aku jatuh cinta pandang pertama..
Rasa cinta yang timbul sangat luar biasa.. tak pernah aku rase bahagia sebegini..
biarpun dgn ex-gf aku dulu..
Rase cinta yg dh lame aku nantikan..nikmatnya tak terhingga tatkala mengecapinya..

Justeru..
Aku yakin yang dia tercipta untuk ku..
Cintanya hanya untuk ku..
Cintaku tidak btepuk sebelah tangan seperti 18tahun dulu..
Dia turut merasai same seperti ku..
Rase cinta sejati yg baru bersemi..

Tiba-tiba..
Ex-gf aku datang menagih cinta yg lame tkubur,
Dia cuba menghubungi dan mempengaruhi GADISKU..
Semua kisah cinta kami dulu diceritakan satu-persatu pd GADISKU..
Satu-persatu keburukan ku ditaburkan bsama,
Elok ke membuka aib org?!
Sama ada benar atau palsu..yg mendengarnya pasti percaya..
GADISKU..
Ku tahu, kini kepercayaanmu pada ku semakin berkurangan..
Jika dulunya kau gembira setiap hari,kini kau sering terluka....
Sampaikan kau serabut..lalu kau menyepi kan diri kini..

Akhirnya..
Hubungan dengan GADISKU tak semesra dulu..
Salahkah aku mahu bina hidup dan cinta baru??!
Salahkah aku ingin memperbetulkan segala kesilapanku ketika bcinta dulu apabila dgn GADISKU skrg??!
Atau aku tak patot diberi peluang untuk berubah??!

Hakikatnya..
Aku tak mahu menjadi diriku yg dulu..
Aku ingin memperbaiki diri aku kali ini..
Aku ingin tanam kejujuran dan kesetiaan aku padanya..
Kini aku tak seperti dahulu..
Kini aku tak seperti yg digambarkan oleh ex-gf aku..

Sayang..
Aku mmg serius apabila bcakap soal hati dengan mu..
Aku mahu melamar mu jadi teman hidupku..
Usah dengar kata orang..
Kerana sayang punyai hati yg bisa merasai,
Kerana sayang punyai akal yg bisa menilai,
Gunakan lah itu untuk mengenal hati budi ku kini..

Beri kan ku peluang untuk memperbaiki diri, sayang.
Kan ku berikan yg terbaik buatmu,
Sepanjang percintaa kita..