Tuesday, January 3, 2012

HAPPY NEW YEAR 2012!! \(^_^)/

SELAMAT TAHUN BARU 2012

Tahun 2011 dah melabuhkan tirainya, fajar 2012 dah menyingsing.. So dengan itu entry2x pas pada ni akan lebih ceria dan diadun dgn ceritera pengalaman hidup aku yg baru atau pun yg lepas.. Asyik jiwang frust je sampai berkarat, busan gak. Ade gak kengkawan yg komplen..hihihi (**ooo..kutuk blakang Pc ye)

Tahun baru, semangat pun kene la baru!!



bOyS oVeR fLoWeR (b.o.f)

Pratonton Menonton drama BOF dah masuk episod ke 20....slow mcm ciput tgknye... sbb dah tgk HaNa YoRi DaNgO (HYD)..urrmm.. konsepnye same dgn HYD tapi jalan cite ada styles tersendiri.. banyak tunjukkan tempat2x yg menarik kat KOREA..(dramatourism).. tgh2x layan BOF sampai episod ke 17, tetibe episod 18,19 xde dalam koleksi..hampeh!! kne makan anai2x ker??!...sambung trus episod 20..
BOF best gak cam HYD (ayat jaga hati*)cume.......... heroin nye xcute + bcakap asyik tjerit2x cam duk 10 batu ke depan..(-_-!!)......urmm..tu aje ulasan sedikit sebanyak apa yg aku tgh layan.. baru-baru ni aku beli DVD drama korea yg baru sebagai koleksi..hihihihi (^_^)/



                                                 ..xlama nanti ada la tu filem MELAYU yg tiru..


                                                           watak-watak yg terlibat.......


                                                                1 CONCEPT, 4 VERSIONS